8/12/2009

Summer Sonic o9

日本の皆さんSummer Sonic行きましたか?

ラインナップ。。。。

年々悲惨になって な い で す ??

4年前から変わってないやん!

これが日本のインディ的な音楽の現状。。。

日本にも素晴らしいバンドは沢山いるのに。。。

悲しい〜〜〜

もし行くなら大阪1日目もしくは東京3日目のSonic Stageのみですね。



この夏(春?)観てGRIZZLY BEAR

”おおおおおおおおっっっっ!!!!!!”ってなりました。

もう結構有名だから、まぁ、、ね。。。。 ってなめてました。 が

友達とショーの間 無言。

終わった後 スタンディングオベーション!!

あたし的今年のショーランキングトップ3にくい込みます!(なんて身勝手)

サマソニ行って観なかったアナタ 最低です!

NewYorkに住む皆さん 8/30にFree showがあるので必見です!


Sonic Youthも少し前に観に行きましたが、、。

バターナイフでした。

別に悪くはなかったけれど、、

尖ったナイフが好きだった私には。。。 でした。

たまたま新しいアルバムが出たのもあったみたいですが。

サマソニではどうでしたかー?

あ、、 ちなみにこれらのショーはタダじゃないですよ〜ユキちゃーん 笑


THE FLAMING LIPS観たいなぁ〜


嗚呼 なんて身勝手な日記。


Did you guys go to Summer Sonic Music Festival this year?
Line-up............
This festival is getting worth year by year isn't it?
The line-up han't changed for over 4 years..
That's what the inde rock scene is going on in japan.
There are tons of great bands in japan though......hau Sad.
If I went to summer sonic this year I would go to ONLY sonic stage to see the bands. (There are 9 stages at the festival for 3 days)
By the way, I saw Grizzly Bear at town hall a couple of months ago.
They totaly amazed me!!!!
I didn't expect at all because, They'd already been so famous.
Even though, They were awsome at the show.
You gotta go to see them at pool party on Aug 30th.(free!yea!!)
I also saw Sonic Youth last month(?) was not... bad.
They were such a butter knife at the show for me. Maybe because of new album? I don't know..
I really adore a pointed knife they used to be..
How were they at summer sonic?
Anyways, I'd love to see the flaming lips. hehe

0 件のコメント: